Maltesers Chocolademelk

Standaard

Hee iedereen,

Vanochtend dacht ik laat ik eens een Maltesers chocolademelk maken. Niet dat het bij dit weer past, maar ik had er wel weer zin in. Ik zal jullie vertellen hoe ik het heb gedaan.

Wat heb je nodig?

– Melk

– Maltesers

– Honing

Bereiding

1.  Verwarm melk voor het aantal bekers Maltesers Chocolademelk wat je wilt gaan maken. Ik doe het  via een pannetje op het vuur. Blijf roeren en zet het vuur niet te hoog, anders kookt het over.

2. Terwijl de melk nog op het vuur staat vul ik bekers met ongeveer 15 tot 20 Maltesers per beker.

3. Als de melk is opgewarmd schenk ik de melk bij de Maltesers in. Omdat Maltesers luchtig zijn, drijven ze vanzelf naar boven.

4.  Roer nu alles goed door, tot alle Maltesers zijn gesmolten. De brosse vulling lost ook op.

5. Garneer de chocolademelk met een extra handje Maltesers. Deze worden zacht en blijven nog een beetje krokant. Die kun je er dan lekker uitlepelen voordat je de melk gaat drinken.

Resultaat

Hopelijk gaan jullie het ook een keer maken, ik vond die van mij heerlijk. Ik ga het zeker vaker doen.

Liefs,

Eva.

Plaats een reactie